sobota, 7 grudnia 2013

Fourteen

PO PRZECZYTANIU ROZDZIAŁU PRZECZYTAJ INFORMACJE NA DOLE .
__________________________________________________________________

 Wyszłam z wanny , lewą ręką sięgnęłam po ręcznik i się nim owinęłam .
 Podeszłam do lusterka i przetarłam go ręką bo było zaparowane . Drugim ręcznikiem owinęłam włosy zrobiłam tak zwany "turban " .
Po drodze do drzwi pozbierałam porozrzucane ciuchy i wrzuciłam je do kosza na "brudne ubrania" .
Wychodząc z łazienki upewniłam się , że ręcznik ze mnie nie spadnie  i udałam się do pokoju Justina .
No cóż , żeby dojść do jego garderoby trzeba przejść także przez pokój .
Poszłam do garderoby i tego się nie spodziewałam . Moje ulubione ciuchy były porozwieszane  na wieszakach .
Podeszłam do szuflad i znalazłam tam moją bieliznę .
Trochę się zarumieniłam bo pewnie Justin ją układał .
 Starając się o tym nie myśleć założyłam szybko biały zestaw bielizny , moje shorty i nie wiedząc co założyć na górną część mojego ciała założyłam zwykły niebieski T-shirt Justina i do tego moje czarne skarpetki przed kostki . Jedyne co mnie zastanawiało to kto pomagał Justinowi przy pakowaniu moich ciuchów .
 Gdy już byłam gotowa poprawiłam szybko jeszcze moje włosy i grzywkę po czym udałam się do Kuchni .Schodząc po schodach poczułam zapach pizzy .
Tak pachniało , że aż w brzuchu zrobiło mi się miło i od razu przypomniało mi się , że przez pobyt w szpitalu praktycznie nic nie jadałam . Podążyłam za zapachem pizzy który zaprowadził mnie do jadalni .
W jadalni zastałam siedzącego przy stole Justina .
Musiał być nieźle znudzony bo ręką podpierał brodę i bawił się telefonem . Gdy mnie ujrzał uśmiechnął się i powiedział :

-Fajny T-shirt
-Dziękuję . nie pogniewasz się jak troszkę ponoszę , prawda ?
-Nie , czemu ? - zapytał zdziwiony chowając telefon do kieszeni jego spodni .
-Nie wiem - odpowiedziałam z uśmiechem siadając do stołu obok Justina
-Więc - powiedziałam - Sam upiekłeś  ?
-No a jak myślisz ? - zapytał
-No nie wiem , zamówiłeś ? - powiedziałam z uśmiechem na twarzy
-Ehh Tak - powiedział- Nie zdążyłbym upiec ..chociaż tak długo ci to wszystko zajęło więc pewnie bym zdążył ale nie wiedzałem ile ty tam czasu spędzisz - powiedział śmiejąc się
-Ejjj - powiedziałam szturchając go w ramie
-No co ?
-Nic , okej jedzmy już jestem strasznie głodna 
-Smacznego - powiedział Justin po czym wziął się za jedzenie
-Smacznego

                          ****

Właśnie wkładaliśmy ostatnie naczynie do zmywarki . Jus zamknął drzwiczki po czym powciskał jakieś guziki i można było słyszeć jak zmywarka zaczyna swoją pracę .
-Idziemy do salonu ? - zapytał
-Tak - odpowiedziałam
 Po tym jak chłopak ruszył w stronę salonu podążyłam za nim . Gdy weszłam do salonu Jus właśnie siadał na  sofę . Bez wahania usiadłam obok niego . Lewą ręką sięgną po pilot i włączył telewizor .
-Więc .. - zaczął rozmowę przełączając kanały
-Więc co ? - zapytałam zdziwiona
-Pomimo tego , że się nie znamy zbyt długo czuję się jakbym znał cię długo i mam takie wrażanie m że mogę tobie zaufać
-Jasne , że możesz  - powiedziałam łagodnym głosem
Spojrzał na mnie i zaczął kontynuować
- No wiec chciałem się zapytać czy chciałabyś się ze mną przyjaźnić ? 
-No pewnie , że tak - powiedziałam bez zawahania
-To się cieszę - powiedział i wrócił do oglądania telewizora
Nagle ktoś zadzwonił do drzwi
-Fuck , nigdy nie mam spokoju
-Wiesz kto to ? - zapytałam wstając ze sofy
-Nie , ale zostań tu . To mogą być paparazzi . Może się dowiedzieli , że tu jesteś i chcą jakieś zdjecia
-Paparazzi u ciebie w domu ?
-Uwierz mi Vann , oni nie zawahają się przed niczym - powiedział po czym zaczął się oddalać w stronę drzwi

    *

-Nie Za , nie chcę , jestem zajęty - usłyszałam głos Justina
-Tą nową laską ?
-Nie mów tak o niej , nie che i nie proś mnie o to .
-Wystawiasz kumpla dla jakiejś laski ?
-Za powiedział ci , że nie mam na to ochoty nie zmusisz mnie . I nie nie wystawiam cię ale jestem zajęty
-Dobra , nara
-Cześć

To tyle co usłyszałam . Justin zamkną drzwi na klucz . Słyszałam jego kroki gdy się znalazł blisko mnie zapytałam

-Kto to był?
-Lil Za
-Co chciał ?
-Nic ważnego - powiedział najwyraźniej chciał uniknąć tematu - Nie przejmuj się - uśmiechnął się i znowu usiadł na sofie relaksując się

      ***

-Podoba ci się ?
-Tak , bardzo - powiedziałam odkładając jego ramkę ze zdjęciem z powrotem na półkę
-Miałem wtedy 4 lata
-Wiem
-Skąd ? - zapytał zdziwiony
-No coż .. pomimo tego , że jestem twoją przyjaciółką jestem też Belieberką
-Ahh racja - powiedział siadając na łóżki
-Idę się wykapać- powiedziałam
-Okej - powiedział wyciągając spod łóżka laptopa .

Gdy weszłam do łazienki zamknęłam drzwi na klucz . Podeszłam do lusterka rozczesałam włosy i spięłam je w koka . Zdjęłam z siebie ciuchy  , bieliznę i weszłam pod prysznic. Odkręciłam wodę . Gdy tylko ciepła woda zaczęła lać się na moje ciało czułam jak każdy mięsień się rozluźnia  . Po 10 minutach postanowiłam wyjść . Zakręciłam wodę . Prawą ręką sięgnęłam po ręcznik . Owinęłam nim moje mokre ciało . Podeszłam do umywalki i znalazłam tam moją szczoteczkę do zębów . Gdy skończyłam myć zęby rozpuściłam moje włosy . Nie myłam ich ponieważ myłam je dzisiaj w południe . Podniosłam moje ciuchy z podłogi i wrzuciłam do kosza na brudną bieliznę . Upewniłam się , że ręcznik ze mnie nie spadanie  i poszłam do garderoby
-Wow - powiedział Justin mieżąc mnie wzrokiem od góry do dołu .
-Tak , tak zrób zdjęcie , żeby zostało na dłużej
-Ok - powiedział
-Ej - krzyknęłam
-Co ? Kazałaś zrobić zdjęćie
-To był Sarkazm Bieber . Już masz moje dwa takie zdjęcia
-Racja Gilbert . - powiedział uśmiechając się
*Matko jak ja kocham jego uśmiech * - pomyślałam sobie w głowie

Nie zwracając na niego więcej uwagi poszłam do garderoby zamykając za sobą drzwi  .
Założyłam czarny zestaw bielizny i moją pidżamę  . Czyli czarne materiałowe spodenki i T-shirt z napisem " Batmann "

Gdy już byłam całkowicie gotowa wyszłam z garderoby . Justin już spał . Zgasiłam światło w pokoju po czym weszłam do łóżka obok Justina . Pocałowałam go w policzek na co lekko się uśmiechną co znaczyło , że jeszcze całkiem nie zaspał . Też się uśmiechnęłam i położyłam się . Nawet nie wiem kiedy zasnęłam

_________________________________________

Chciałabym przeprosić setny raz ,
NIE MAM WAS W DUPIE . Ja nie mam czasu ostatnio . Zostało mi 8 dni szkolnych , żeby poprawić moje wszystkie oceny bo jeżeli ich nie poprawie nie dostanę egzaminu . Codziennie wracam ze szkoły około 16:15 i siadam i się uczę . Uwierzcie mi w Niemczech jest strasznie trudno , żeby dostać wyższy egzamin niż gimnazjalny i łatwiejszy od Matury . To jest taki Neutralny dzięki któremu możesz wykonywać każdy zawód . Tak ja kończę szkołę . Zrozumcie . Ostatnio się gubię w czasie . Nie mam czasu na przyjaciół na nic . Codziennie wstaje zmęczona . Mam nadzieje  , że zrozumiecie i nie będziecie aż tak bardzo naciskać . W ostatnim czasie mam zbyt dużo stresu . Rozdział jest bardzo krótki za co przepraszam ale pisałam go w szkole na wolnej lekcji  . Kolejny będzie dłuższy a kiedy się pojawi ?  Nie mam pojęcia ale postaram się jak najszybciej .

+Jak widzicie zmieniłam Bohaterkę  . Było mi łatwiej . Strasznie lubię Danielle więc pomyślałam , że ją umieszczę jako Vanessę .
+ Zrobiłam też już dawno temu zwiastun do bloga tu macie link .
https://www.youtube.com/watch?v=blNjc4Il1jg  . Jak widzicie jest jeszcze zakładka  ZWIASTUN tam też jest podany link ; )

Co myślicie o Zwiastunie i o Rozdziale ? ; )

Mam prośbę jeszcze  . Gdyby te osoby które czytają zostawiły jakiś komentarz , żebym wiedziała mniej więcej ile osób czyta moję opowadanie byłoby miło ; )

W razie pytań macie tu mojego aska ;

11 komentarzy:

  1. Szkoda że krótki, ale fajny. Niech sie pocalują w koncu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tego bloga, pisz dalej :*

    http://whatdoesitmeaniloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA :*
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne! z ciebie trzeba być dumnym :**

    just--believeinyourself.blogspot.com

    zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  5. kiegy następny rozdział ?
    już jest 29.01.14 i nie ma rozdziału od 07.12.13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 marzec a rozdzialu brak. PAMIETASZ NAS JESZCZE . Ile mozna czekac na jeden rozdzial

      Usuń
  6. Wybacz, że tu, ale nie znalazłam zakładki ze spamem. ☻

    Kiedy byłam mała, zawsze wyobrażałam sobie, że potrafię latać.
    Marzyłam o tym, aby wzbić się w górę i szybować w nieznanych mi przestworzach.
    Ale w chwili, kiedy znalazłam się na rozstaju dróg, prowadzących w całkiem przeciwnych kierunkach, zdałam sobie sprawę, że to wcale nie jest takie proste i przyjemne, jak mogłoby się wydawać. Marzenie o byciu aniołem poszło w niepamięć. Niestety na wszystko było już za późno.

    Zapraszam na Forbidden Paradise
    http://forbidden-paradise-jbff.blogspot.com/

    i pozdrawiam,
    Lady Lorence

    OdpowiedzUsuń