czwartek, 16 maja 2013

One

Obudził mnie budzik . Nieznośny Dźwięk..Wyciągnęłam prawa reke w strone budzika po czym go wylaczylam .Pozniej przewrocilam sie na drugi bok .
Nagle otworzylam o czym i szybko usiadłam .
-Zaraz , Zaraz ...to juz dziisaj ... - powedziałam sama do siebie..
TO JUŻ DZISIAJ - wykrzyknęłam w tej samej chwili do oczu napłynęły mi łzy szczescia .
Tak , dzisiaj miałam zobaczyć Justina. Szybko przetarłam oczy po czym podbiegłam do biurka wzięłam długopis podbiegłam do mojego kalendarza po czym skreśliłam datę . 02.04.2013 .
Z uśmiechem na twarzy poszłam do łazienki by wziąsc kąpiel . Taak...całe szczęście miałam łazienke w swoim pokoju . Gdy już się w niej znalazłam wpuściłam ciepłą wode do wanny po czym nalałam płynu do kąpieli  . Zostawiłam wode lejąca się po czym podeszłam do lusterka .
-Tak Vanessa , włąsnie tak . To dzisiaj spęni sie twoje najwieksze marzenie - mowilam sama do siebie . To wszystko z tej radosci . Gdy wanna byla pełna wody ściągnełam ze mnie pidżamę i bieliznę i weszłam do wanny . Siedziałam tak relaksując się około 20 Minut  . Gdy woda powoli stawała się zimna swtiwerdziłąm , że nie ma sensu w niej siedziec bo trzeba sie przygotowywac . Powoli wyszłam z wanny po czym ściągnełam z wieszaka ręcznik którym  owinęłam moje ciało .
Pidżamę i bieliznę wrzuciłam do kosza na brudne rzeczy po czym poszłam do pokoju żeby wybrać bieliznę . Gdy otworzyłam szufladę od komody nie zastanawiałam się zbyt długo po czym sięgnęłam ręka po fioletowy biustonosz i majtki . - Jak fiolet to fiolet - pomyślałam po czym udałam się do garderoby . Założyłam na siebie świeża bieliznę po czym szukałam zestawu na koncert . 2 dni wcześniej przygotowałam sobie już 3 zestawy bo nie mogłam się zdecydować jednak patrząc teraz na nie wybrałam czarne spodenki , fioletowa bokserkę i czarne converse i do tego fioletowa bandamkę na lewa rękę . Tak . Jestem leworęczna .  Gdy już byłam ubrana podeszłam do toaletki po czym spojrzałam na mojego iPhone gdy nagle przyszła wiadomosc :

od Niny
" Za 30 minut będę Vann < 3 "

Po czym odpisałam jej
" okeej , czekam ;-* "

Gdy odpisałam jej na wiadomość zabrałam się za malowanie paznokci na fioletowo oczywiście . 
Po 10 Minutach były gotowe i wyschnięte . Zabrałam się za prostowanie włosów . W trakcie prostowania uslyszalam dzwonek do drzwi .

-Mamooo otwórzz ...!! - krzyknęłam
-Dobrze - uslyszlałam

Chwilę później słyszałam jak rozmawiała z Niną .
Nie przejmowałam się tym tylko skupiałam się dalej na prostowaniu włosów .
- No hej Van - usłyszałam cienutki głosik należacy do mojej przyjaciółki
-Hej Nina .. wybacz ze cie nie przytule ale chyba nie chcesz oberwac prostownica ? - zasmialam sie
-Nie no spoko . Wejde sb na laptopa - powiedziała po czym go uruchomiła

Gdy skończyłam prostować włosy podeszłam do Niny po czym ją przytuliłam na przywitanie jak to mamy w zwyczaju .
-Daj mi na chwile , muszę coś zrobić...-powiedziałam po czym wziełam od Nny laptopa .
Weszłam na Twitera i napisałam tweeta do Justina

" @justinbieber dzisiaj cie zobaczę .Moje marzenie się spełni za kilka godzin  . 
Bardzo chciałabym cię przytulic . #MUCHLOVE "

po czym nacisnęłam tweetnij
-No tak mogłam się tego spodziewać - powiedziała Nina z uśmiechem na ustach .

Wróciłam do toaletki po czym zaczęłam robić makijaż . Po 10 minutach byłam gotowa . Pomalowałam tylko rzęsy   i zrobiłam kreski na powiece e-leynerem i troszeczkę pudru .
Podeszłam do Niny i usiadłam obok niej na łóżku .Patrzyłam jak przegląda mojego twittera .Gdy nagle ...
-Nina Nina czekaj czekaj czekaj ... - zaczełam krzyczec
-Co .co się stało ? -zapytała zdezorientowana
-Daj mi to - powiedziałam nie mogąc złapac oddechu po czym wyrwałam jej Laptopa z rak..
-Vann o co choo...- urwała w połowie gdy zobaczyła powód mojej radosci

"Justin Bieber follow you "

Zaczełam piszczesc na cały dom .. Aż mama przybegłą do pokoju
-Vanessa  ? Co się stało kochanie ?- zapytała przestraszona mama
-Justin mnie obserwuje ... aaaaaaaaaaaa 0 krzyczałam jak opętana
-Boże mój drogi dziecko ..A ja myślałam , że się coś stało .- Powiedziała Mama po czym wyszła z pokoju kiwając głową mruczac pod nosem " to dziecko z tym Justinem doprowadzi mnie do szału "
jednak nie przywiązywałam do jej słow zbyt wielkiej uwagi ... Po chwili pojawiłą się widaomosc ... Juz ta nadzieja ze to moze Justin lecz..
" Gratulacje .. Justin cie obserwoje .. Ale szczesciara "
Z lekkim zawodem na twarzy odpisałam " Masz racje , jestem mega szczesliwa .Dziękuje ; ) "
-A ty już myślałaś  ze to Justin , prawda  ? - zapytala Nina z ogromnym uśmiechem na twarzy na co  wstałam z łóżka zarzuciłam cicho " pffff.." po czym poszłam do łazienki zobaczyć jak tam z makijażem . . Po chwili jednak usłyszałam pisk Niny ..szybko pobiegłam do Laptopa myslac ze Justin napisal lecz nic tam nie bylo za to widialam jak Nina lezy na podłodze ze smiechu ..Poptrzyłam sie na nią z pod byka po czym powiedzialam tylko
-Goń się - i poszłam do łazienki lecz ona dalej sie smała ..Po upływie 5 minut wyszłam z łazienki i zaczełam pakowac do torebki bilety , pieniadze , aparat i MP4 .
- Vanessaaa ...! - krzynęła Nina
- O nieee moja droga ..tym razem mnie nie n bierzesz ..- powiedzialam pakujac dalej torbe
-Vanesssa ...! - mowila
- Powiedzialam ze mnie nie ..
- Chodz tu do choery ..- krzyknela przerywajac mi
- Dobra - ruszyłam w jej kierunku  - Ale jeżeli ....- zatkało mnie .Oczom własnym nie wierzyłam . Zaczęłam piszczeć jak małe dziecko .  Justin napisał do mnie wiadomość ...

" Bardzo sie cieszę , że dzięki mnie twoje marzenie się spełniło . Never say never right ? I zebys dalej podążała swoimi marzeniami mam dla ciebie prezent ..Badz pod wejsciem E4..wejdziesz na m&g . Much Love "

- Nie wierze , nie wierze ..- zaczęłam skakać i piszczeć

                                                           *

3 godziny później stałam już pod wejściem ...Sama .. ponieważ Nina poszła stać w kolejce na strefę Golden Circle . W głowie miałam miliony myśli.. Jak to będzie .jak się zachowam .. Gdy nagle z moich rozmyślen wyrwał mnie głos ochroniarza ...

- Bilet poprosze ....
___________________________________________

No Heeejjj < 3
Jest pierwszy rozdział trochę krótki ale
obiecuję , że kolejne będa dłuższe i ciekawsze *.*
Zapraszam was do czytania babys < 3

Teraz takie małe info więc :

* wiem ze 02.04.2013byl to koncert w Hamburgu w Niemczech ale to jest wyobraźnia wiec jest to w USA w Los Angeles  .

Jeszcze raz zapraszam was do czytania i mam nadzieje , że spodoba się wam .

Kamilla < 3


1 komentarz:

  1. Aaaa piękne <3 <3 <3
    allaroundtheworldmylifewithjustin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń